Πανελλαδικά

Η αποστολή γίνεται δωρεάν στην πόρτα σας με Κούριερ εφόσον η παραγγελίας σας ξεπερνάει τα 35€

  • Για παραγγελίες κάτω των 35€ η χρέωση θα είναι 3€.
  • Σε περίπτωση που επιλέξετε τρόπο πληρωμής μέσω αντικαταβολής η χρέωση θα είναι 2€ επιπλέον.
  • Η αντικαταβολή είναι δωρεάν για Λευκά Είδη & Είδη Διακόσμησης άνω των 35€
Διαθεσιμότητες & Χρόνοι Παράδοσης

Από την σελίδα του προϊόντος , θα δείτε μια εκτίμηση αποστολής. Π.χ. 10-20 μέρες. Μπορείτε να δείτε τον ενδεικτικό χρόνο παράδοσης για κάθε προϊόν κάνοντας mouse over στο θαυμαστικό δίπλα από την διαθεσιμότητα. Τα προϊόντα της παραγγελίας θα αποσταλούν όλα μαζί όταν τα συλλέξουμε.

Ώρες Παράδοσης

Οι ώρες παράδοσης των παραγγελιών κυμαίνονται απ’ τις 9 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα. Σε περίπτωση που δε μπορείτε να παραλάβετε σ’ αυτό το χρονικό διάστημα, έχετε την επιλογή να παραλάβετε από το κατάστημα της κουριερ με τη βοήθεια του κωδικού αποστολής που σας στέλνουμε μέσω sms ή email.

Πως μπορώ να δω την εξέλιξη της παραγγελίας μου?

Μόλις κάνετε μια παραγγελία, απλά συνδεθείτε και μεταβείτε στην επιλογή “Οι παραγγελίες μου”, όπου θα δείτε όλα τα προϊόντα που έχετε αγοράσει. Επιλέξτε την παραγγελία που θέλετε και θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα παρακολούθησης που θα σας πει ακριβώς πού είναι εφόσον έχει αποσταλεί.

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης?

Φυσικά! Απλά επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερώσετε μας με τα νέα στοιχεία σας.
Μπορείτε να το κάνετε ανά πάσα στιγμή μέχρι και 24 ώρες πριν σας αποστείλουμε το προϊόν σας.

Η Παραγγελία μου έχει καθυστερήσει παραπάνω από τον αναγραφόμενο χρόνο παράδοσης, τι να κάνω?

Πρώτον, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για αυτό. Δουλεύουμε σκληρά με τους κατασκευαστές μας για να μειώσουμε τους χρόνους παράδοσης και την αποφυγή καθυστερήσεων, τις οποίες θα σας ενημερώσουμε σχετικά αν προκύψουν. Αν αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα στη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας (όπως για παράδειγμα έλλειψη κάποιου προϊόντος από τον κατασκευαστή), ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δώσει, προκειμένου να βρούμε μαζί μια λύση για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας. Εάν έχετε περιμένει παραπάνω από ο,τι πρέπει να έχετε και δεν έχετε ακούσει από μας, παρακαλούμε συνδεθείτε και πηγαίνετε στο “Οι παραγγελίες μου” για να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας, ή επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας ενημερώσουμε σχετικά.

Μπορώ να παραλάβω νωρίτερα από το αναγραφόμενο?

Αν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο, απαιτήσετε την παραγγελία σας νωρίτερα, μπορείτε να μας καλέσετε για να δούμε πως μπορούμε να την τροποποιήσουμε ώστε να την έχετε το συντομότερο δυνατόν. Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την εξυπηρέτησή σας.